Je ervaart een storing en dat is natuurlijk heel vervelend. Die wil je zo snel mogelijk verholpen hebben.
Op jouw bewonerspagina vind je, specifiek voor jouw gebouw, een stappenplan waarin omschreven staat wat je moet doen bij welke situatie. Je vindt ook bij wie je moet zijn voor het oplossen van het probleem.
Het ligt er namelijk aan waar de storing zich bevindt. Wij leveren de warmte en koeling aan jouw woning. Gaat hier iets mis? Dan is er iets mis met onze centrale, wij lossen het voor je op.
De verdeling van warmte en koeling in jouw woning wordt geregeld door de zogenaamde binnen installatie, deze valt onder de verantwoordelijkheid van de eigenaar van de woning, jouw vloerverwarming valt hier bijvoorbeeld onder. Zit de storing hier? Dan zal jij of jouw verhuurder een monteur moeten laten komen.
Let op: valt de storing binnen een onderdeel wat niet van Vaanster is? Dan brengen we de kosten hiervoor bij jou in rekening. Dit betreft min €75 (incl. BTW) plus de herstelkosten. Bekijk de eigendomsgrens op jouw projectpagina om te zien welke onderdelen van Vaanster zijn, en welke van jou.